Școala Gimnazială "Costache Grigore Șuțu"
comuna Șuțești - județul Brăila
-->
Noutăți
Link aici
Informații














VOIOSI

Poezii-pentru-copii-versuri-frumoase-și-haioase-dedicate-juniorilor


Anunturi:
24.10.2022, ora 10,30 - Rezultate procedura de selectie
12.10.2022, ora 14,00 - Anunț selecție și angajare 
12.10.2022 - Procedură operațională selecție și angajare 

Asociația Brahma dă START proiectului VOIOȘI - Valorificarea și Organizarea Învățământului Outdoor prin Soluții Inovative

Asociația Brahma, în parteneriat cu 3 unități școlare din județul Brăila, respectiv Școala Gimnazială Mircea Vodă, Școala Primară Dedulești și Școala Gimnazială „Costache Grigore Șuțu” Șuțești, anunță lansarea proiectului ”VOIOȘI - Valorificarea și Organizarea Învățământului Outdoor prin Soluții Inovative”. 

Obiectivul general al proiectului constă în aplicarea unor măsuri concrete și necesare pentru îmbunătățirea calității ofertei educaționale, prin implementarea de activități integrate și specifice de educație non-formală de tip OUTDOOR. 

Grupul țintă vizat este format din 350 de elevi (din ciclul primar și gimnazial) și 40 de profesioniști (cadre didactice și de sprijin). 

Beneficiile concrete:
 Amenajarea și dotarea a 3 spații inovative, la nivelul celor 3 unități școlare partenere,  
în vederea asigurării unui context benefic de participare a elevilor în cadrul atelierelor de educație non-formală; 
 Optimizarea tranziției elevilor către un nou ciclu de învățământ și reducerea anxietății și stresului psihologic resimțit de elevi; 
 Stimularea creativității, inteligenței emoționale, a abilităților de comunicare și de interacțiune socială; 
 Extinderea orizonturilor elevilor prin introducerea în domeniul financiar si antreprenorial; 
 Formarea unei atitudini pozitive față de sine și față de ceilalți; 
 Încurajarea tinerelor generații spre ecologizare și dezvoltare durabilă; 
 Promovarea meritocrației și valorificării potențialului creativ, inclusiv prin acordarea de premii, ca urmare a organizării unor concursuri.   

Valoarea totală a proiectului: 1.728.898,26 lei (1.706.621,44 lei – finanțare nerambursabilă & 22.276,82 lei – cofinanțare proprie). 

Despre Asociația Brahma
În calitate de organizație nonguvernamentală, Brahma își propune să aducă o schimbare în viața persoanelor și comunităților defavorizate, promovând conceptul de servicii integrate dedicate și adaptate necesităților specifice ale fiecărui individ sau comunitate. 

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 (POCU/987/6/26/Operațiune compozita O.S 6.3,O.S 6.6 cod proiect 154011)

www.asociatia-brahma.ro, www.asociatia-brahma.ro, www.asociatia-brahma.ro

 

Proiect VOIOȘI – Valorificarea și Organizarea Învățământului Outdoor prin Soluții Inovative

 

Beneficiar proiect: ASOCIAȚIA BRAHMA

Parteneri: Școala Gimnazială Mircea Vodă, Școala Primară Dedulești și Școala Gimnazială „Costache Grigore Șuțu” Șuțești

Locația de implementare: Jud. Brăila (regiunea Sud-Est)

Perioada de implementare: 12.10.2022 – 31.12.2023

Grup țintă:

  • 350 de elevi din mediul rural (din cadrul unităților școlare partenere în cadrul proiectului) – ciclul primar și gimnazial, care au nevoie prioritar de sprijin în vederea sincronizării posibilităților socio-economice cu nivelul copiilor proveniți din medii urbane.
  • 40 profesioniști (38 cadre didactice și 2 de sprijin) din cadrul unităților școlare partenere în cadrul proiectului.

Valoare totală proiect: 1.728.898,26 lei (1.706.621,44 lei – finanțare nerambursabilă & 22.276,82 lei – cofinanțare proprie).

Obiectivul general al proiectului: Obiectivul general al proiectului „VOIOȘI – Valorificarea și Organizarea Învățământului Outdoor prin Soluții Inovative”, implementat de structura de parteneriat cu valoare adăugată formată din P0 – Asociația BrahmaP1 – Școala Gimnazială Mircea Vodă (cu personalitate juridică) care include și Școala Primară Dedulești (arondată, fără personalitate juridică) și P2 – Școala Gimnazială „Costache Grigore Șuțu” Șuțești, vizează aplicarea unor măsuri concrete și necesare pentru îmbunătățirea calității ofertei educaționale de-a lungul a 18 luni prin introducerea într-o comunitate insuficient deservită educațional a activităților de educație non-formală care abordează problemele și nevoile stringente ale elevilor din învățământul primar și gimnazial, precum și ale personalului didactic de la nivelul comunităților vulnerabile Mircea VodăDedulești și Șuțești, vizând 350 elevi (dintre care 191 din ciclul primar și 159 din ciclul gimnazial), cu accent pe elevii de etnie romă (130 elevi, respectiv 37,14% din GT total), pe elevii proveniți din mediul rural (350 elevi, respectiv 100% din GT total) și pe elevii cu dizabilități sau CES (42 elevi, respectiv 12% din GT total), cu implicarea directă în procesul educației non-formale a 40 de cadre didactice și de sprijin în urma finalizării programelor de perfecționare propuse pentru capacitarea personalului didactic de a implementa activități integrate și specifice de educație non-formală pentru grupul țintă de elevi vizat.

Activități:

  • 1 Managementul general al proiectului: planificare, organizare, monitorizare, verificare, control și evaluare
  • 2 Informarea, publicitatea proiectului și alte activități administrative conexe necesare implementării optime a proiectului
  • 1 Coordonarea tehnică a implementării optime și conforme a activităților derulate de partenerii proiectului
  • 1 Amenajarea și dotarea a 3 spații creative destinate activităților nonformale tip outdoor pentru fiecare dintre cele 3 unități școlare implicate
  • 1 Asigurarea informării, selectării, motivării și menținerii grupului țintă al proiectului din categoria personalului didactic și personalului de sprijin
  • 2 Derularea de programe de perfecționare pentru personalul didactic și de sprijin în domeniul educației nonformale tip outdoor, inclusiv cu acordare de credite profesionale transferabile
  • 1 Asigurarea informării, selectării, motivării și menținerii grupului țintă al proiectului din categoria elevilor din ciclul primar și gimnazial
  • 2 Derularea de ateliere de educație nonformală tip outdoor pentru elevii din ciclul primar și gimnazial

Rezultate prognozate:

  • R1-A1.1: 1 x Metodologie de management proiect; 1 x Set anexe la Metodologia de management proiect cu accent pe organizare, planificare, monitorizare, verificare, control, evaluare (incluzând Plan de monitorizare și evaluare internă a activităţilor proiectului actualizat periodic); 1 x Regulament de Organizare și Funcționare echipă proiect; 1 x Cod de etică echipă proiect; 1 x Sistem de evaluare a membrilor echipei de implementare în funcție de rezultatele fiecăruia în atingerea obiectivelor proiectului; 18 x planificări lunare organizare activitate proiect(minim); 18 x minute ședințe proiect(minim); 18 x Rapoarte de monitorizare, evaluare, analiză riscuri și propunere măsuri de contingență pentru crearea premiselor necesare implementării cu succes a proiectului; 1 x raport evaluare și monitorizare finală; Doc. de monitorizare, evaluare, ajustare și control proiect.
  • R2-A1.2: 1 x Plan de campanie de informare și publicitate a proiectului și finanțatorului; 1 x Comunicat presă lansare proiect; 1 x Raport monitorizare apariții presă comunicat lansare proiect; Comunicate de presă/ articole etc. Periodice; Rapoarte monitorizare publicare comunicate/ articole etc. pe website-uri, rețele de socializare, presă locală etc.; 1 x Comunicat presă închidere proiect; 1 x Raport monitorizare apariții presă comunicat închidere proiect; 1 x website proiect creat și actualizat periodic; 4 x pagini de prezentare a proiectului pe website-urile partenerilor; 4 x profile pe rețele de socializare create și actualizate periodic; 40 x afișe A3 expuse la sediile partenerilor (minim); 4 x roll-up-uri; 4 x bannere; 400 x flyere; 1 x Grafic depunere prefinanțare, rambursare, plată actualizat periodic; Cereri prefinanțare, cereri plată, cereri rambursare; 1 x Plan de achiziții actualizat periodic și dosare de achiziții; 1 x Arhivă letrică și electronică a proiectului.
  • R3-A2.1: 18 x Planuri de implementare tehnică activități P1 (minim)18 x Planuri de implementare tehnică activități P2 (minim); 18 x Fișe de instrucțiuni tehnice implementare sub-activități P1 (minim); 18 x Fișe de instrucțiuni tehnice implementare sub-activități P2 (minim); 18 x Minute întâlniri tehnice de lucru P1 (minim); 18 x Minute întâlniri tehnice de lucru P2 (minim); 18 x Fișe de conformitate tehnică implementare sub-activități P1; 18 x Fișe de conformitate tehnică implementare sub-activități P2; 18 x Rapoarte tehnice de implementare activități P1; 18 x Rapoarte tehnice de implementare activități P2; Documente justificative întâlniri tehnice de lucru și alte acțiuni necesare implementării optime și conforme a activităților derulate de P1; Documente justificative întâlniri tehnice de lucru și alte acțiuni necesare implementării optime și conforme a activităților derulate de P2
  • R4-A3.1: 2 x machete design și concept de amenajare a spațiilor destinate activităților non-formale tip outdoor, P1; 1 x machetă design și concept de amenajare a spațiului destinat activităților non-formale tip outdoor, P2; 2 x procese creative amenajare spații destinate activităților non-formale tip outdoor, P1; 1 x proces creativ amenajare spațiu destinat activităților non-formale tip outdoor, P2; 2 x procese dotare spații destinate activităților non-formale tip outdoor, P1; 1 x proces dotare spațiu destinat activităților non-formale tip outdoor, P2; 10 x fotografii (minim) spațiu activități non-formale nr. 1 amenajat și dotat – Școala Gimnazială Mircea Vodă; 10 x fotografii (minim) spațiu activități non-formale nr. 2 amenajat și dotat – Școala Primară Dedulești; 10 x fotografii (minim) spațiu activități non-formale nr. 3 amenajat și dotat – Școala Gimnazială „Costache Grigore Șuțu” Șuțești.â
  • R5-A4.1: 1 x Metodologie de protecție a datelor cu caracter personal – personal didactic și de sprijin + Anexe; 1 x Metodologie de informare, selectare, motivare și menținere grup țintă – personal didactic și de sprijin; 1 x Set anexe la Metodologia de informare, selectare, motivare și menținere grup țintă – personal didactic și de sprijin; 1 x Set documente sesiuni informare cadre didactice și de sprijin; 40 x Dosare înscriere și selectare grup țintă cadre didactice și de sprijin de la nivelul celor 3 unități de învățământ din proiect; 40 x persoane (minim) din categoria cadrelor didactice și personalului de sprijin informate, selectate, motivate și menținute în grupul țintă; 1 x Set documente monitorizare grup țintă cadre didactice și de sprijin  (Registru de grup țintă, actualizat periodic, formulare POCUform etc.); 1 x Set documente motivare grup țintă cadre didactice și de sprijin  (Solicitare feedback, informare periodică noutăți proiect, abordări de tip ”gamification” etc.).
  • R6-A4.2: 1 x Metodologie de organizare a programului de perfecționare a personalului didactic și de sprijin și un set de Anexe la metodologie; 1 x proces organizare grupe/curs perfecționare cu credite transferabile și derulare efectivă pentru 40 x persoane (minim) din categoria cadrelor didactice și personalului de sprijin; 1 x Metodologie de organizare a trainingul-ui în domeniul nediscriminării și interculturalității și un set de Anexe la metodologie; 1 x proces organizare grupe/ training nediscriminare și interculturalitate transferabile și derulare efectivă pentru 40 x persoane (minim) din categoria cadrelor didactice și personalului de sprijin; 1 x Metodologie de organizare a programului de schimb de experiență și bune-practici și un set de Anexe la metodologie; 1 x proces organizare grupe/ program de schimb de experiență și bune-practici și derulare efectivă pentru 40 x persoane (minim) din categoria cadrelor didactice și personalului de sprijin.
  • R7-A5.1: 1 x Metodologie de protecție a datelor cu caracter personal – elevi ciclul primar și gimnazial; 1 x Metodologie de informare, selectare, motivare și menținere grup țintă – elevi ciclul primar și gimnazial; 1 x Set anexe la Metodologia de informare, selectare, motivare și menținere grup țintă – elevi ciclul primar și gimnazial; 1 x Set documente sesiuni informare elevi ciclul primar și gimnazial; 350 x Dosare înscriere și selectare grup țintă elevi ciclul primar și gimnazial de la nivelul celor 3 unități de învățământ din proiect; 350 x persoane (minim) din categoria elevilor din ciclurile primar și gimnazial informate, selectate, motivate și menținute în grupul țintă; 1 x Set documente monitorizare grup țintă elevi ciclul primar și gimnazial (Registru de grup țintă, actualizat periodic, formulare POCUform etc.); 1 x Set documente motivare grup țintă elevi ciclul primar și gimnazial (Solicitare feedback, informare periodică noutăți proiect, abordări de tip ”gamification” etc.).
  • R8-A5.2: 1 x Metodologie de organizare și derulare ateliere de educație non-formală pentru elevi + Anexe: Partea 1: optimizare tranziție elevi într-un nou ciclu de învățământ (ateliere tip 1); Partea 2: combatere analfabetism funcțional pentru elevii în risc educațional (ateliere tip 2); 1 x Proces de organizare și derulare ateliere de tip 1 și 2 de educație nonformală outdoor pentru elevii din grupul țintă aflați în risc educațional sau în momente critice ale tranziției școlare; 1 x Proces monitorizare progres/ impact ateliere de educație nonformală tip 1 și 2 asupra facilitării tranziției elevilor către un nou ciclu de învățământ și diminuării analfabetismului funcțional; Abordări, instrumente, fișe tip resursă etc.
  • R9-A5.2: 1 x Metodologie de organizare și derulare ateliere de educație non-formală pentru elevi + Anexe: Partea 3: dezvoltare aptitudini civice, socio-emoționale și practice (ateliere tip 3); Partea 4: educație financiară și antreprenorială (ateliere tip 4); Partea 5: dezvoltarea comunicare, leadership și interacțiune socială (ateliere tip 5): Partea 6: dezvoltare stimă de sine și expresie culturală (ateliere tip 6); Partea 7: derulare acțiuni ecologizare și voluntariat în comunitate (ateliere tip 7); 1 x Proces de organizare și derulare ateliere de tip 3, 4, 5, 6, 7 de educație nonformală outdoor pentru 350 de elevi din grupul țintă pentru dezvoltarea competențelor practice, socio-emoționale și creative prin educație non-formală tip outdoor; 1 x Proces monitorizare progres/ impact ateliere de educație nonformală tip 3, 4, 5, 6, 7 asupra dezvoltării personale a elevilor și reducerea riscului de părăsire timpurie a școlii; 1 x Procedură organizare și derulare competiții cu premii și acordare 300 de premii către elevi ; Abordări, instrumente, fișe tip resursă etc.

Pentru mai multe informații despre obiectivele, activitățile și beneficiile oferite în cadrul proiectului, ne puteți contacta la nr. de telefon 0736171207.

VOIOȘI-Valorificarea și Organizarea Învățământului Outdoor prin Soluții Inovative, POCU/987/6/26/154011, cofinanțat din Fondul Social European prin POCU 2014-2020, Componenta 1: Educație nonformală în sistem outdoor-Regiuni mai puțin dezvoltate, Axa Prioritară: Educație și competențe, Operațiune compozita O.S 6.3, O.S 6.6.